1. Організатор конкурсу – конкурсна комісія (комісія у справах використання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира).
2. Учасники конкурсу – юридичні особи та фізичні особи - суб’єкти підприємницької діяльності.
3. Мета конкурсу – визначення переможця-орендаря, який запропонував найбільшу орендну плату при забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
4. Інформація про об'єкти оренди:
4.1. Нежитлові приміщення за адресою вул. Київська, 43 оцінюваною площею 43,4 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м – 59 грн. 14 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для розміщення офісу.
4.2. Нежитлові приміщення за адресою майдан Визволення, 1 оцінюваною площею 14,8 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м – 26 грн. 35 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для торгівлі продуктами харчування (крім товарів підакцизної групи).
4.3. Нежитлові приміщення Міського культурно – спортивного центру Житомирської міської ради за адресою вул. Шевченка, 24 оцінюваною площею 118 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 год. – 28 грн. 40 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для проведення занять з навчання та виховання дітей та молоді.
4.4. Нежитлові приміщення комунальної установи «Центральна міська лікарня № 1» за адресою вул. Дмитра Донцова, 3 оцінюваною площею 24,5 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м – 36 грн. 50 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для розміщення аптечного пункту.
4.5. Нежитлові приміщення Житомирського дошкільного навчального закладу № 27 за адресою вул. Київське шосе, 24 оцінюваною площею 101,1 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 год. – 15 грн. 81 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для проведення спортивних занять.
4.6. Частина димової труби за адресою пров. Кавалерійський, 13. Початковий розмір орендної плати – 5 000 грн. в місяць (без ПДВ). Цільове призначення – для розміщення базової станції мобільного зв’язку.
4.7. Нежитлові приміщення за адресою вул. Лесі Українки, 14 оцінюваною площею 29,6 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м – 47 грн. 71 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для торговельної діяльності (крім товарів підакцизної групи).
4.8. Нежитлові приміщення за адресою майдан Перемоги, 11 оцінюваною площею 13,3 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м – 59 грн. 14 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для розміщення офісу (договір оренди може бути припиненим у разі проведення капітального ремонту приміщень Комунальної установи «Житомирська міська дитяча стоматологічна поліклініка» Житомирської міської ради).
4.9. Нежитлові приміщення Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 за адресою вул. Клосовського, 16 оцінюваною площею 17,1 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 год. –10 грн. 76 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для проведення курсів англійської мови.
4.10. Нежитлові приміщення за адресою вул. Огієнка, 1/34 оцінюваною площею 20 кв.м. Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м – 18 грн. 33 коп. (без ПДВ). Цільове призначення – для побутового обслуговування населення.
4.11. Частина димової труби за адресою пров. Кавалерійський, 13. Початковий розмір орендної плати – 5 000 грн. в місяць (без ПДВ). Цільове призначення – для розміщення телекомунікаційного обладнання.
Початковий розмір орендної плати визначено згідно зазначеного цільового використання.
У подальшому орендна плата підлягає коригуванню на щомісячні індекси інфляції.
5. Для участі в конкурсі потрібно подати:
- заяву про оренду (заявку на участь у конкурсі);
- відомості про учасника конкурсу:
належним чином оформлену довіреність, видану представнику юридичної або фізичної особи з наданням відповідних повноважень (подається у разі неявки керівника);
копію установчих документів (для юридичних осіб);
копію довідки органу статистики про включення юридичної особи до ЄДРПОУ. У разі, якщо юридична особа є бюджетною установою (організацією), - довідку органу Державного казначейства про стовідсоткове бюджетне фінансування;
копію чинної виписки із Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
копію паспорту фізичної особи;
копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичної особи);
відомості про фінансове становище (платоспроможність):
для юридичних осіб – форми фінансової звітності: баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) за минулий рік та останній звітний період;
для фізичних осіб – декларацію про доходи або завірену в установленому порядку копію звіту суб'єкта малого підприємництва за минулий рік та останній звітний період.
В окремих випадках, передбачених законодавством, подаються:
- інформація про орендаря, зареєстрованого згідно з вимогами законодавства та внесення органами державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ;
- погодження органу охоронної культурної спадщини (у разі належності об’єкта оренди до об’єкта культурної спадщини, що є пам’ятками);
- копія ліцензії орендаря на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (у разі якщо на об’єкт оренди передбачається здійснення діяльності, що підлягає ліцензуванню);
- техніко-економічне обґрунтування оренди (варіанти поліпшення орендованого майна) та прилеглої території (за потреби);
- довідку щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство;
- підтвердження сплати завдатку в розмірі орендної плати за два місяці згідно з початковим розміром орендної плати. Початковий (мінімальний) розмір орендної плати – це визначений умовами конкурсу розмір орендної плати, визначений відповідно до Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 30.08.2012 р. № 429 (далі Положення);
- повідомлення про відкриття поточного рахунку в банківській установі.
Визначений умовами конкурсу розмір завдатку вноситься учасником конкурсу на відповідний розрахунковий рахунок орендодавця, згідно наданого рахунку. Учаснику, який став переможцем конкурсу, сума завдатку зараховується в рахунок наступних орендних платежів. Учасникам, які не стали переможцями конкурсу, сума завдатку повертається протягом 10 робочих днів.
Переможець конкурсу зобов’язаний компенсувати витрати орендодавця на здійснення незалежної оцінки об’єкта оренди та рецензування звіту про незалежну оцінку майна.
6. Основні вимоги конкурсу:
ефективність використання об’єкта за цільовим призначенням;
найбільший запропонований розмір місячної орендної плати;
дотримання вимог експлуатації об’єкта;
протягом 12 місяців з моменту укладання договору оренди забезпечити поліпшення фасаду та прилеглої території об’єктів оренди згідно встановленого порядку (за потреби);
Договір оренди укладається не менше, ніж на п’ять років, якщо учасник конкурсу не пропонує менший термін. У разі, якщо учасник конкурсу пропонує термін оренди більший, ніж три роки, договір оренди підлягає нотаріальному посвідченню. Оплата за здійснення нотаріальних дій покладається на переможця конкурсу.
Розмір орендної плати може бути переглянуто та змінено у відповідності до законодавства України, рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради.
7. Порядок проведення конкурсу:
Учасники конкурсу в окремому запечатаному конверті з позначкою "На конкурс по оренді" подають на розгляд конкурсної комісії, надруковані на фірмовому бланку та завірені печаткою суб’єктами господарювання, пропонований розмір орендної плати за 1 кв.м без ПДВ, який не може бути меншим, ніж зазначений в оголошенні, який визначений відповідно до Положення, затвердженого рішенням міської ради, а також потенційний розмір капіталовкладень та інвестицій в об’єкт оренди протягом визначеного періоду оренди, зобов'язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу, додаткові зобов'язання щодо експлуатації об`єкта, безпосередньо під час проведення конкурсу.
Конкурс здійснюється в один етап. При проведенні конкурсу можуть застосовуватися елементи аукціону. Після розпечатування конвертів до конкурсу допускаються учасники, пропозиції яких відповідають умовам конкурсу. Найбільша пропозиція щодо орендної плати далі розглядається як стартова при проведенні торгів за процедурою аукціону.
На конкурсі визначається переможець згідно з умовами конкурсу та зобов’язаннями учасника конкурсу. При визначенні переможця конкурсу питома вага запропонованої орендної плати складає 80%, питома вага об’єму потенційних капіталовкладень та інвестицій в об’єкт оренди складає 20%. Переможцем визнається конкурсант, який здобув найбільшу кількість балів за вищенаведеними критеріями.
Якщо протягом 15-ти днів після прийняття виконавчим комітетом міської ради рішення про надання в оренду приміщення переможцю конкурсу, він не уклав договору оренди або відмовився від укладення договору оренди, конкурсна комісія оголошує новий конкурс. Завдаток переможцю конкурсу при цьому не повертається та при проведені повторного конкурсу зазначений переможець до участі у конкурсі по цьому об’єкту оренди не допускається.
8. Термін прийняття конкурсних пропозицій – до 17 години 26 березня 2018 року включно.
9. Конкурсні пропозиції приймаються комунальним підприємством “Регулювання орендних відносин” Житомирської міської ради за адресою: м-н Перемоги, 6, тел. 42-19-59.
10. Конкурс буде проведено 30 березня 2018 року о 12:00 годині за адресою м-н С.П.Корольова, 4/2.