Конкурс на отримання коштів з міського бюджету для здійснення заходів, спрямованих на організацію денного догляду дітей з розладами спектру аутизму

07.09.2018

 

ДО УВАГИ НЕДЕРЖАВНИХ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА

 ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

         Відповідно до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 05.09.2018 № 915 департамент соціальної політики Житомирської міської ради  оголошує конкурс на отримання коштів з міського бюджету для здійснення заходів, спрямованих на організацію денного догляду дітей з розладами спектру аутизму

Види послуг, що пропонуються:

Денний догляд дітей з розладами спектру аутизму, що включає наступні соціальні послуги:

- забезпечення умов для денного перебування;

- забезпечення харчуванням;

- допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування);

- спостереження за станом здоров'я, надання реабілітаційних послуг;

- формування та підтримка навичок самообслуговування;

- психологічна підтримка;

- організація денної зайнятості, дозвілля.

Для участі в Конкурсі Учасник подає конкурсній комісії пакет документів, складений українською мовою, який містить:

-  заявку на участь у конкурсі (Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 05.09.2018 № 915);

- копії договорів про співпрацю або інших документів, що визначають досвід учасника конкурсу у сфері надання соціальних послуг;

- довідка в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання соціальних послуг. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для  надання соціальних послуг від інших фізичних/юридичних осіб.

1) учасник конкурсу - юридична особа:

-    копії установчих документів;

-    копію балансу за попередній рік;

-  довідка територіального органу ДФС про відсутність податкового боргу, видана не пізніше ніж за місяць до подання конкурсної пропозиції;

- довідка з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків по кредитах видана не раніше ніж за місяць до подання конкурсної пропозиції.

2) учасник конкурсу - фізична особа-підприємець:

-   копія паспорта;

- копія податкової декларації про майновий стан і доходи та/або податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за попередній рік;

- довідка територіального органу ДФС про відсутність податкового боргу, видана не пізніше ніж за місяць до подання конкурсної пропозиції.

- довідка з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків по кредитах видана не раніше ніж за місяць до подання конкурсної пропозиції.

Документи на участь в конкурсі приймаються до 9-30 год. 08 жовтня 2018 року за адресою: м. Житомир, майдан С.П.Корольова, 7, кабінет 2.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 47-03-67.

 Конкурс відбудеться 08 жовтня 2018 об 11-00 за адресою:

  м. Житомир, майдан С.П.Корольова, 4/2, кабінет 345.